Šugaman Tours
Turizam
Povećati online prisutnost, uspostaviti sistem online kupovine karata za različite izlete i promovirati izlete putem SEO-a i različitih marketing kampanja
Strategija i Pristup
Izrada web stranice za turističku agenciju Šugaman Tours
Cilj izrade web stranice za Šugaman Tours bila je izgradnja branda turističke agencije i prodaja online ulaznica za vlastite izlete. Izrada web stranice je uključivala:
- Istraživanje online tržišta
- Pozicioniranje stranice putem istraživanja ključnih riječi i SEO-a
- Integriranje i postavljanje online booking sistema
- Dizajn i redizajn stranice kako bi pratili online rebranding agencije
Nakon definiranih ciljeva i željene funkcionalnosti web stranice krenulo se sa izradom dizajna i strukture, kako bi navigacija stranice lako dovodila do željenog cilja. Vodilo se računa o isticanju prodajnih dijelova stranice, s posebnom pažnjom na SEO istih.
Istraživanje ključnih riječi vezanih za rad turističkih agencija koje nude dnevne i poludnevne izlete iz Splita te osmišljavanje plana pisanja članaka i vodiča, kako bi se njima generirao organski, odnosno besplatni promet na web stranicu.
Analiza postojećih rješenja za prodaju ulaznica, njihovo postavljanje i integracija na stranicu. U početku se radilo na booking sistemu TrekkSoft, koji je kasnije zamijenjen Bokun booking sistemom.
Kako bi se povećala online prodaja ulaznica za izlete, vodilo se računa o istraživanju prodajnih ključnih riječi te optimizaciji stranica za istražene ključne izraze.
Uz primjenu SEO alata, promocija izleta turističke agencije vodila se putem search i display AdWords oglasa, te Facebook i Instagram marketing kampanji.
Obavljene usluge
Kako bi ostvarili postavljene ciljeve turistička agencija Šugaman Tours je koristila sljedeće usluge
- Izrada web stranice
- Online istraživanje tržišta
- Istraživanje ključnih riječi
- SEO
- Marketing kampanje